Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok a záručné podmienky
Pri reklamácii postupujte nasledujúcim spôsobom. Viditeľné poškodenia zásielky je potrebné zapísať do protokolu kuriéra, inak reklamácia spôsobená vplyvom dopravy nebude nami uznaná. Mechanické poškodenie spôsobené používaním s neprimeraným tlakom, alebo hrubým zaobchádzaním, nie je dôvodom na reklamáciu. V prípade, že výrobok obsahuje výrobnú vadu, opíšte na poškodenom tovare zistený druh závady, popis doplňte číslom faktúry a zašlite na našu e-mailovú adresu reklamacie@janegal.sk. Tovar zabaľte a pošlite na našu adresu.
Naša spoločnosť
predáva výlučne v zmysle Obchodného zákonníka a keďže náš sortiment má v
prevažnej miere rýchlo spotrebný charakter, málokedy sa naň vzťahuje záručná
lehota 24 mesiacov. Výrobky určené pre domácnosti nie je vhodné používať na
komerčné a priemyselné použitie nakoľko denným používaním dochádza k ich
nadmernému opotrebeniu, čo nie je dôvodom na reklamáciu. Pre komerčnú a priemyselnú spotrebu sú určené
výrobky zo sekcie „Ručná profesionálna upratovacia technika“, ktoré sú vyrobené
na požadovanú záťaž. V našej spoločnosti platí zásada: „Čím vyššia cena, tým
vyššia kvalita a životnosť“.